Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής μόνο όταν η συσκευασία του προϊόντος, είναι σφραγισμένη στην εργοστασιακή της κατάσταση και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί.

Η επιστροφή γίνεται έπειτα από τηλεφωνική και γραπτή ενημέρωση της εταιρείας, πάντα σε συννενόηση με τον αρμόδιο πωλητή.

Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελία του από την στιγμή που το δέμα έφτασε στο τοπικό του γραφείο κούριερ/μεταφορικής, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μη-ακεραιότητα του προϊόντος.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα είναι ελλιπές ή λάθος προϊόν είναι απαραίτητη προϋπόθεση ο παραλήπτης (πελάτης) να ενημερώσει την εταιρεία επικοινωνώντας εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας τηλεφωνικά/ηλεκτρονικά (email). Εναλλακτικά, οποιαδήποτε επιστροφή ή/και αποζημίωση ή/και δεύτερη αποστολή δεν θα γίνει δεκτή.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον αποστολέα.